„Modni trendovi za predstojeću sezonu“

Obožavaoci mode obavezno prate trendove i nastoje ih iskoristiti na najbolji mogući način. Od svega što je popularno i moderno treba izabrati ono što možemo prilagoditi svom stilu i onome što imamo u svom ormaru. Najpoznatiji svjetski dizajneri i modni časopisi imaju završnu riječ kada su u pitanju trendovi za predstojeću sezonu. Stoga je bitno da pratite modne trendove i sve spojite sa svojim željama,ukusima i mogućnostima.

Najbitnije je da dobijete pozitivne kritike. O ukusima se ne raspravlja, te zbog toga se potrudite da sve prilagodite svom stilu. To je način da volite svaki komad svoje odjeće i da ga uspješno kombinujete za vaš novi stajling. Prema tome, svaki komad je zabavan i lepršav te na taj način odražava ključne trendove nadolazećeg razdoblja. Odvažno se igrajte i  s modnim dodacima i upotpunite svoj izgled. Vrijeme je da sumirate trendove koji će biti popularni u narednom periodu. Potrudite se da vrlo mudro odlučite koji modni trend je idealan baš za vas. Trudite se da budete drugačiji od drugih i uvedite odvažnost u vašu odjevnu kombinaciju.

Potrudila sam se da danas iskombinujem odjeću iz mog ormara sa svrhom da pratim trendove koji dolaze...

Svakog proljeća je u trendu slojevito oblačenje. Prema tome,to je sigurno veliko oduševljenje za one koje ne vole jakne. Posebno sada kad je varljivo vrijeme, prohladni dani, ovo slojevito oblačenje je sjajan način da osvježite svoj stil i kombinujete što poželite. Moja kombinacija je džemper sa cvijetnom košuljom. Mislim da je to znak dolaska proljeća. 
Tenisice su  uvijek "in",ali trendovi koji nam dolaze donose tenisice sa mnoštvom detalja. Ja više volim jednostavnije :), msm nisam još uspjela kupit nove. Uskoro, nadam se... radujem se  novom shoppingu i novim tenisicama.






I ovog proljeća rese su u trendu. Tako da sam ja iskombinovala ovaj prsluk i torbicu. Ono što me pozitivno iznenadilo je to da su mnogi dizajneri u svojim  kolekcijama za proljeće/ljeto 2017. torbama dodali novi detalj u obliku okrugle, najčešće metalne, drške. S tim je ova moja torbica postala jedan od najistaknutijih trendova za nadolazeću sezonu. Moram vam odat jednu malu tajnu,kupila sam je prošle godine. Msm da sam uvijek korak ispred :)







Minijaturna torba i više je nego odlična ideja i model koji trebamo u našoj proljetnoj kombinciji. Svi će primjetit vašu minijaturnu torbu,bez obzira na njenu mini veličinu.Svojim slatkim izgledom i šarmom osvojit će srca mnogih.Sve moje drugarice bile su oduševljene ovom mojom torbom. 
Struk sam naglasila pomoću ovog metalnog kaiša. Ali vi možete sasvim običan komad garderobe i klasičan model podići na drugi potpuno novi nivo. Kaiš ili pojas sa zanimljivim detaljem, poput velike kopče,sa menalnim nitnama,pločicama ili perlicama, može promjeniti vaš izgled ovog proljeća.
 Pruge, boje i uzorci trend su u narednom periodu. To je razlog zašto sam izabrala ovaj top.
I na kraju naušnice su bile i ostale moja najveća ljubav. Velike " ring naušnice vratile su se na scenu.
Kada je u pitanju scena,uvijek sam voljela pjevati. Pjevanje i melodija uvijek će  biti u mom srcu. 






_________________________________________________________________________________
Mila



You may also like

Back to Top